Wednesday 1 November 2017

Zwycięzcy forexball


Przegląd ForexBall Contest Forexball to konkurs demo, który odbywa się prawie co tydzień i pozwala uzyskać część stosunkowo dużej puli nagród, jeśli jest to warte. Konkurs ma także specjalne wydarzenia, które powinny zwrócić na siebie uwagę. Przeczytaj pełny konkurs Przegląd gier w programie Forexball, aby dowiedzieć się, co warto wziąć pod uwagę przed rozpoczęciem konkursu. Konkurs ForexBall Opis Co powinieneś wiedzieć o tym konkursie 8211, jest on tworzony przez Admiral Markets Forex Broker. Ponadto, konkurs pozwala Ci na kilka sposobów, aby stać się najlepszymi i wygrać prawdziwe nagrody pieniężne. Konkurs ma zasięg regionalny, więc nie musisz stać się najlepszym handlowcem w konkursie forexball na całym świecie, aby wygrać. Wystarczy, że dostaniesz się do góry 3 z Twojego regionu, aby otrzymać odszkodowanie. Tak więc, jeśli jesteś azjatyckim przedsiębiorcą, będziesz konkurować z innymi uczestnikami z Azji o trofeum najlepszego inwestora. Tygodniowy puli nagród dla top 3 wygląda następująco: 1. miejsce otrzymuje 1000 USD, otrzyma 500 USD, 3. otrzyma 250 USD. Ponieważ istnieje 5 regionów, łączna liczba zwycięzców tygodniowego konkursu forexball wynosi 15, co daje niesamowicie wysoką łączną pulę nagród. Każda runda Forexball trwa około 100 godzin od początku poniedziałku do połowy piątku prawie każdego tygodnia, więc bądźcie gotowi. Ponadto, ponieważ nie ma żadnych ograniczeń co do liczby konkursów, w których bierzesz udział, Forexball Demo Contest postanowił zachęcić do udziału we wszystkich z nich. Trzy najlepsze miesięczniki, które biorą udział w konkursie tygodniowym, otrzymają jeszcze więcej nagród. Miesięczne zwycięzcy otrzymają: 3.000 USD za pierwsze miejsce 2.000 USD za drugie miejsce 1000 za ukończenie trzeciej. W przypadku tych nagród nie ma różnicy w stosunku do tego, w jakim jesteś regionie, więc w zasadzie rywalizujesz z handlowcami z całego świata Czy mogę wypłacić nagrody w konkursie Demo ForexBall Możliwe jest wypłacenie wygranych w konkursie ForexBall, ale będziesz muszą je wyczyścić. Aby wyczyścić pieniądze na wypłatę, musisz podać kwotę handlową części, która jest 10 razy mniejsza od wygranych. Tak więc, jeśli wygrasz 2000 USD, będziesz musiał zarobić 200 GBP, zanim będziesz mógł wypłacić pieniądze. Jak zdobyć bonus Z ilością nierzetelnych brokerów forex, teraz jest to tak samo trudne, jak nigdy wcześniej, aby znaleźć odpowiedni bonus dla początkującego tradera. To dlatego wiele recenzji ForexTradingBonus są tak przydatne w dzisiejszych czasach. Na naszej stronie znajdziesz nie tylko wyjaśnienie bonusu, ale także rzetelną ocenę i mocną wskazówkę, jak go uzyskać. Oprócz tego, nasz zespół często przechodzi ostatnie zmiany w wynikach brokerów Forex, więc otrzymasz najnowsze informacje o swoich promocjach. Z pomocą naszej strony można uzyskać odpowiedni bonus niezależnie od tego, jak bardzo doświadczeni są. Zapoznaj się z naszymi ofertami dotyczącymi prywatności Polityka prywatności Nasza strona dba o prywatne dane. Chcemy, abyś wiedział dokładnie, w jaki sposób, więc zapoznaj się z naszą Polityką prywatności i zrozumieć, jak traktujemy Twoje dane. Nigdy cię nie spamujemy. Najlepsze Brokerzy Forex FX Broker vs FX Bonus Ze względu na dużą popularność Forex Trading, liczba nowych maklerów Forex wzrosła ogromnie w ciągu ostatnich kilku lat. A ponieważ chcą zyskać większy udział w rynku, broker musi dać coś do utrzymania stałego wzrostu liczby klientów. Tak więc w większości przypadków Twoja firma będzie mogła uzyskać najlepszy bonus od nowych maklerów. Wielu brokerzy Forex, którzy mają dobrą reputację, nie muszą oferować Ci wysokich ofert bonusowych, aby zwrócić na siebie uwagę. ForexTradingBonus opinie oferty od wszystkich brokerów i prezentuje tylko te cenne. Zapewniamy także potężne recenzje brokerów. Skontaktuj się z nami Forex Trading Bonus to strona zawierająca recenzje najlepszych bonusów walutowych i recenzje istniejących brokerów. Ta strona jest przewodnikiem dla osób, które chcą używać Forex Bonus Trading jako narzędzia do sukcesu. Podkreślamy, że oferty premiowe są świadczone przez pośredników forex, a premia z tytułu transakcji Forex nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności lub zmiany wprowadzone w premie. Naszym celem jest dostarczenie naszym użytkownikom rzetelnych i cennych opinii na temat forex brokerów i ich premii, dzięki czemu można rozpoznać, kogo należy ufać i kto jest prawdziwym oszustwem. Nasza strona dąży do tego, aby przyciągnąć uwagę najbardziej nowych i cennych ofert. Pamiętaj, że forex trading i trading forex bonus jest ryzykowny i może powodować straty pieniędzy, które zostały złożone. Forex trading nie jest dla wszystkich i lepiej porozmawiać z specjalistami finansowymi przed rozpoczęciem handlu. Decyzja o handlu jest w pełni sprawna i mimo że oferujemy Państwu oferty handlowe, nie należy ich traktować jako przyczyny depozytów pieniężnych i rozpoczęcia handlu. Jeśli inwestujesz w Forex z niektórymi z brokerów, którzy nie oferują ochrony przed negatywnymi saldami, możesz stracić więcej, że twój depozyt jest warty i nikomu, za wyjątkiem ciebie, nie ponoszą odpowiedzialności za straty. 2018 Forex Trading Bonus. Wszelkie prawa zastrzeżone. Doceniamy Twoją opinię. Admiral Markets zawsze doceniał wszelkiego rodzaju konstruktywną krytykę. Szczerze mówiąc - jesteśmy trochę zaskoczeni przytłaczającą wrogością odpowiedzi. Szczerze mówiąc, nie możemy być pewni, że opinie te pochodzą od legalnych handlowców i uczestników ForexBall, ale ponieważ potencjalni uczestnicy ForexBall będą czytać te komentarze, uważamy, że w najlepszym interesie byłoby udzielenie pełnych i wyczerpujących odpowiedzi na każdy podniesiony problem. 1.) Wiele osób narzeka na ilość partii, które musisz wymienić, zanim będziesz mógł odebrać nagrodę. Trudno uwierzyć, że wszyscy zwycięzcy ForexBall przybyli na tę stronę internetową, aby złożyć skargę (ponieważ znamy ich osobiście i komunikujemy się z nimi całkiem sporo), ale wciąż: jeśli wygrasz pieniądze w ForexBall, będziesz musiał wypełnić pewną ilość dużo. Jest to z wielu powodów. ForexBall nie jest karierą ani pracą. ForexBall to turniej, w którym handlowcy mogą konkurować ze sobą. Głównym celem tego turnieju jest zabawa. Poprzez wymogi dotyczące wolumenu obrotu zabijamy dwa ptaki jednym kamieniem: upewnijmy się, że prowadzimy rekiny z puli rozrywki i zachęcamy zwycięzców do handlu z Admiral Markets po otrzymaniu nagrody. W przeciwnym razie - rozdawanie hojnych nagród nie miałoby większego sensu. W końcu jesteśmy biznesem. Nie tylko chcemy dostarczać handlowcom trochę kapitału handlowego, ale także chcemy mieć pewność, że przedsiębiorcy mogą wykazać się wspaniałą wydajnością w nadgodzinach. Przy dołączaniu wolumenu obrotu do konta bonusowego zapewniamy, że zwycięzca jest zmotywowany do handlu na żywo. Zauważ, że nie ograniczamy realizacji wolumenu obrotu o dowolną liczbę dni. W przeciwieństwie do innych brokerów wymagających całkowitego wypełnienia wolumenu obrotu w ciągu XXX dni, umożliwiamy Ci wypełnienie wolumenu obrotu bez żadnego nacisku. Każdego tygodnia rozdajemy nagrody w wysokości 8750 dolarów, a nasi najlepsi handlowcy co miesiąc składają dodatkowe 8000 dolarów. Jeśli jest konkurencja, która więcej płaci i nie wiąże się z żadnymi wymogami handlowymi - świetnie Ale nie ma 2). Każda osoba, która nie jest klientem Admiral Markets, może uczestniczyć w 4 rundach ForexBall. To prawda. W ten sposób staramy się wyrównać trochę boisko, aby nasi nowi uczestnicy nie mogli zostać zmiażdżeni przez weteranów ForexBall. Czy to sprawiedliwe Myślimy, że to sprawiedliwe Po raz kolejny - trzyma rekinów handlowych z basenu, w którym nowi pracownicy handlowcy starają się bawić. Jeśli naprawdę chcesz wziąć udział w więcej niż 4 rundach ForexBall - to jest fantastyczne Otwórz konto na żywo i możesz grać w ForexBall wszystko czego chcesz. Nasz minimalny depozyt zaczyna się od zaledwie 10 dolarów - skromna kwota do zapłacenia za tak wspaniałe doświadczenie turniejowe. Pozwalamy wszystkim uczestniczyć w tym wspaniałym konkursie 4 razy bez dołączonych strun, jednak ForexBall jest także produktem wartości dodanym dla naszych klientów. Podsumowując: ForexBall jest najbardziej popularnym darmowym konkursem Forex online. To nie jest darmowe pieniądze, to raczej miejsce, w którym potencjalni kupcy mogą wygrać swój początkowy kapitał handlowy. Każdego miesiąca rozdajemy ponad 30 000 USD. Jeśli uważasz, że niektóre reguły mogą być nieco zmienione - wystrzel nas e-mailem na email160zabezpieczone i upewnij się, że Twoja opinia została uwzględniona. Zwycięzcy Rundy 4 Poniżej znajdziesz zwycięzców Rundy 4 Ice and Fire Season, która była odbędzie się w dniach od 20 do 20 kwietnia 2018 r. Razem 1059 uczestników. Znajomość Forex w internecie jest jedną z najbardziej wspaniałych rzeczy, jakie kiedykolwiek doświadczyłem. Minęło ponad rok, a ja ciągle badam sposoby, w jaki mogę być jeszcze lepszym przedsiębiorcą. Zawsze czytałem o technicznej i fundamentalnej analizie i monitorowaniu wiadomości ekonomicznych, aby dobrze poinformować. W ForexBall mogłem dołączyć do 2 rund. To sprawia, że ​​chętnie zostanę na pierwszym miejscu w Azji. Konkurencja jest bardzo ekscytująca, przede wszystkim ze względu na wielkie nagrody. Jako uczestnik wykorzystałem zarówno wskaźniki techniczne, jak i podstawowe w handlu EURUSD i GBPAUD. Forex na początku jest dosyć trudne, więc musisz wywierać duży wysiłek, aby naprawdę opanować strategie. Będziesz mógł to zrobić w konkursie. Powodzenia dla wszystkich uczestników 8 miesięcy temu, ktoś, kogo znam, nauczył mnie o Forex. Od tego czasu byłem narażony na skręty i zakręty na rynku finansowym. Na podstawie doświadczeń, jakie miałem, bardzo ważne jest posiadanie własnego strategicznego obrotu handlowego, który musi mieć własną analizę techniczną. Osobiście próbowałem wygrać w 5 rundach ForexBall. Na szczęście z wysiłkiem udało mi się zdobyć drugie miejsce. W konkursie zastosowałem bardzo techniczne podejście do mojego handlu. Dla mnie wskaźniki techniczne są bardzo potężnymi narzędziami, aby odnieść sukces. Trzy lub cztery miesiące handlu Demo naprawdę wypłacane. To pomogło mi wiele wymyślić strategię wygrywającą. Kiedy pracowałem w mojej poprzedniej firmie, mój mentor wprowadził Forex dla mnie i jestem bardzo wdzięczny za tę chwilę. Wierzę, że być cierpliwym i nie będącym chciwiem nie będzie zbyt daleko od handlowca. Jako początkujący w handlu zwykle oglądam filmy YouTube i śledzę kalendarz Forex dla dużych wydarzeń gospodarczych. Na ForexBall wymieniłem EURUSD i EURCAD. Wolę handlować parami EUR. Gorąco polecam zmaksymalizowanie zasobów, ponieważ wiele filmów i artykułów pomoże Ci wiele stać się bardziej dochodowym przedsiębiorcą. To moja pierwsza wygrana. Szukałem lepszych sposobów zarabiania pieniędzy pięć lat temu. To, że kiedyś natknąłem się na Forex Trading. Dla mnie to, co najważniejsze dla każdego przedsiębiorcy to samokontrolę. Dołączyłem do ForexBall dla zabawy. Opierałem się na technicznym i podstawowym wskaźniku, oczywiście z moją intuicją. Co ciekawe, w tym krótkim czasie mogłem zarobić trochę pieniędzy. To sprawia, że ​​czuję się dumny z tego, co osiągnęłam. Dla uczestników szybkość podejmowania decyzji jest bardzo istotna. Moroever, zawsze pamiętaj, że: ldquoWinners nigdy nie dość i quitters nigdy nie wygrywają. rdquo W 2017 roku widziałem brokerrsquos reklamy w internecie. Wypróbowałem ich platformę transakcyjną. W ten sposób poznałem Forex. Myślę, że najważniejszą rzeczą w handlu jest planowanie handlu i konsekwentne realizowanie tego planu. Korzystanie z wypróbowanej i przetestowanej strategii zarządzania pieniędzmi jest drogą do sukcesu. Chcąc się na bieżąco aktualizować na rynku finansowym, często uczęszczam na seminaria handlowe. Moje motto jako przedsiębiorcy zawsze było: ldquoPlanuj swój handel i sprzedaj swój plan. rdquo Miałem takie spojrzenie w 29 rundach, w których uczestniczyłem w ForexBall. W serwisie ForexBall wykorzystywałem swoją strategię w strategii obrotu wahaniami cen. Byłem nieco bardziej agresywny niż zwykle. Kupiłem GBPAUD, GBPNZD i GBPJPY ze względu na ich zmienność. Nigdy nie używałem podstawowych danych, które uważam, że jestem bardzo technicznym przedsiębiorcą. Moje doświadczenia w handlu handlem zaczęły się w 2009 roku. Zawsze lubiłem rynki finansowe, ponieważ pozwala na rozwój swojego potencjału w handlu. Sekretem sukcesu dla mnie jest 100 dyscyplin i pasji do tego, co robisz. Zawsze czytam biografie odnoszących sukcesy handlowców i artykuły o handlu. Wiele razy, używając kilku strategii, brałem udział w ForexBall. Myślę, że dołączenie do tego konkursu jest dobrym sposobem na przetestowanie umiejętności i strategii pomiędzy różnymi handlowcami na świecie. Różni się od innych konkursów ze względu na przejrzystość, nagrody i prestiż. Moja strategia ForexBall jest bardziej agresywna niż moja zwykła strategia. Moje ustawione parametry stop loss i profit są modyfikowane i optymalizowane. Dowiedziałem się, że w tego rodzaju konkurencji bardzo ważne jest wybranie właściwego momentu wejścia na rynek. Po prostu musisz zostać zaangażowany i próbować do końca. Moje doświadczenie w konkursie ForexBall polega na tym, że śledziłem średnie ruchome. Ta strategia sprawiła, że ​​byłem szczęśliwy. Wymieniłem się i ryzykowałem. Zdecydowałem, że nadszedł czas, aby zwrócić się ze wszystkim, co mogłem kupić, a handel poszedł dobrze dając mi wystarczające zyski, aby zdobyć pierwsze miejsce. To już szósty raz, kiedy wygrałem. Naprawdę myślę, że jestem na rolce. Nie tak z prawdziwymi pieniędzmi, przepraszam. Robiłam to samo raz ostatni. Zawsze lubiłem myśleć o strategiach w grach, począwszy od sprawdzania, szachów, backgammon, pokera i stosowania tych strategii na rynkach finansowych. W wolnym czasie gram w szachy robotów lub wskaźniki dla MetaTrader 4. Istnieje tak wiele niuansowanych metod handlu, jak są handlowcy. Nie ma właściwego lub złego sposobu handlu. Jest tylko handel zysku lub handel utratą. Warren Buffet mówi, że istnieją dwie zasady handlu: zasada 1: nigdy nie tracisz pieniędzy. Reguła 2: Zapamiętaj regułę 1. Przypisz notatkę na komputerze, która często przypomni Ci o małych stratach - nie czekaj na duże straty. Handluję od 2 lat, ale początkowo dowiedziałem się o Forex z wiadomości ekonomicznych. Na początku nie rozumiem, o co chodzi w wiadomościach. Jednak z dużą ciekawością szukałem ich w internecie i znalazłem książki i artykuły na temat handlu Forex. Moim zdaniem dyscyplina jest bardzo ważna, aby przedsiębiorca mógł się udać. Z tym, brałem udział w ForexBall już 10 razy. W konkursie używałem pasków Bollingera i wzorów świecowych. Praktykowałem handel techniczny, wykorzystując GBPJPY jako instrument finansowy. Zachęcam wszystkich do posiadania cierpliwości i samokontroli podczas handlu. Nie biorą udziału w ForexBall po prostu, aby wygrać w nim nagrody, aby dowiedzieć się więcej. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o pewnym temacie, możesz poprosić o temat na infoforexball lub na naszej stronie Facebook Poznaj zwycięzców rundy 3 Poniżej znajdziesz zwycięzców Rundy 3 cyklu Lodów i Ognia, która odbyła się w poniedziałek 13 i piątek 17 z kwietnia 2018 r. Od 3 lat prowadzę działalność handlową. W oparciu o doświadczenie, naprawdę trzeba doskonalić swoje umiejętności, jeśli chcesz odnieść sukces jako przedsiębiorca. Aby być na bieżąco, czytam wiele dzienników Forex i uczestniczę w forach poświęconych handlowi. Moim celem jest bycie światowej klasy traderem. Jestem bardzo podekscytowany zdobywaniem rynku finansowego. W konkursie ForexBall już dołączyłem do 20 rund. To moja pierwsza wygrana. Moja strategia opierała się głównie na akcji cenowej. Sprzedałem AUDCAD, GBPUSD, USDPLN, USDCAD. Czego się nauczyłem z tego doświadczenia, to nigdy się nie poddawać. Po niepowodzeniu 20 razy zdobyłem pierwsze miejsce na mojej 21 próbie. Po prostu staraj się jak najlepiej. Jestem przekonany, że właściwe zarządzanie pieniędzmi jest kluczem do osiągnięcia największego zysku na rynku Forex. Dowiedziałem się, kiedy zacząłem handlować Forex podczas kryzysu gospodarczego w 2008 roku. Aby opanować moje umiejętności w zarządzaniu funduszami, codziennie monitoruję wydarzenia gospodarcze. Zwycięzca pierwszego miejsca w Europie w programie ForexBall sprawia, że ​​jestem bardzo dumny. Jest to zdecydowanie jedno z moich największych osiągnięć jako przedsiębiorcy. W konkursie opierałem się na zespołach Bollingera, kiedy kupiłem GBPUSD, USDJPY. Moja rada dla innych uczestników gry ForexBall polega na uderzeniu, gdy żelazko jest gorące. Dowiedziałem się o Forex od moich przyjaciół. Minęło już 8 lat i nadal jestem bardzo aktywny na rynku finansowym. W handlu dyscyplina ma kluczowe znaczenie. Mówiąc to, religijnie czytam książki techniczne, uczęszczać na seminaria internetowe i śledzić wyspecjalizowane strony, aby się wykształcić na temat rynku Forex. Ten trend jest przyjacielem handlowców. Dokładnie monitoruję trendy rynkowe, gdy tylko znajduję się na rynku. ForexBall to ekscytujący konkurs handlowy. Do tej pory byłem w 12 rundach. Najbardziej lubię to, że daje Ci możliwość przetestowania różnych strategii handlowych, aby dowiedzieć się, który z nich najlepiej pasuje. W handlu NZDUSD i EURUSD w konkursie zależałam od zarówno technicznych, jak i podstawowych wskaźników. Zachęcam wszystkich do przyłączenia się do platformy ForexBall, aby doświadczyć rynku finansowego dla siebie. Cieszę się, że uczestniczyłem w ForexBall od ponad roku. Jestem w trakcie udoskonalania ustawień systemu w celu uzyskania lepszych wyników niż reszta handlowców. Wysoki współczynnik prawdopodobieństwa jest bardzo ważny, ponieważ handel jest wysoce dźwignięty i nie pomoże, jeśli musisz zamknąć pozycje z stratami. Naprawdę myślę, że kluczem do wygrania jest to, że jeśli masz ponad 80 dochodowych transakcji, masz większą szansę na sukces. Jestem bardzo szczęśliwy i zadowolony z wyniku, i mam nadzieję, że wkrótce wygram. Dziękuję bardzo za tę szansę i oczywiście dla nagrody Jak w moim poprzednim zwycięstwie poszłam za tym samym wzorem. Aby wygrać, musiałem wybrać instrument finansowy. Wybrałem srebro ze względu na jej lotność. Mój partner zrobił kilka wskaźników, a jeden z nich nazywa się CPR i ten wskaźnik jest tym, z czym się przede wszystkim pracowałem. 7 lat temu natrafiłem na reklamę, która doprowadziła mnie do odkrycia Forex. Wierzę, że sukcesem sukcesu jest dyscyplina i chęć dalszego uczenia się. Aktualizuję się dzięki wydarzeniom na rynku Forex, czytając wiele artykułów. Zarejestrowam się również na kursach online w Forex. Jestem dumny, że uczestniczyłem w 65 rundach. Lubię emocje konkurencji i ogromną liczbę uczestniczących krajów. Nie uczestniczyłem w innych konkursach Forex, ponieważ nic nie porównuje się do ForexBall. Jako przedsiębiorca przepisuję zarówno analizy techniczne, jak i fundamentalne w EURUSD i USDJPY. I myślę, że dla dobrych wydajności konieczne jest, aby oscylacje były szybkie, zarówno wschodów, jak i upadków. Z mojego doświadczenia dowiedziałem się, że cierpliwość jest najważniejszą cnotą, którą musi mieć przedsiębiorca. Na początku miałem bardzo trudny czas na wygraną w rundach ForexBall. Jednak z dużą starannością udało mi się wygrać. Wygrałem konkurs, bo dobrze się uczyłem z mojego doświadczenia. Zawody były wspaniałe i odróżniały się od innych zawodów na rynku Forex. Konkurs zachęcił mnie bardziej do kontynuowania handlu w tej konkurencji. To była wspaniała okazja, aby osiągnąć odpowiednią wiedzę w tej dziedzinie i jednocześnie zarobić na tym zysku. Polecam wszystkim uczestniczenie w tym konkursie. Nie poddawaj się. Zawsze jak najlepiej. Dziękuję bardzo, ForexBall Reklama online była bardzo ważna w mojej nauce o handlu Forex. Minęło 2 lata od rozpoczęcia. Opierając się na doświadczeniu, cierpliwości i samodyscyplinie, wiele przyczynia się do znacznego zysku dla przedsiębiorcy. Uważam też, że zarządzanie ryzykiem jest kluczem do skutecznego handlu, a stosunek do ryzyka, który pozwala zarobić więcej pieniędzy niż zgubisz, jest koniecznością. Zachowanie kapitału przed zyskiem. Staram się śledzić podstawowe informacje o nowościach i uczestniczyć w seminariach internetowych od czasu do czasu. Sprawdzam również moje przeoczenia, aby zobaczyć, gdzie poszedłem. Lubię też oglądać wykresy, gdy tylko dostanę szansę i wyobrażam sobie, co myślę, że zdarzy się z ceną. Byłem w 10 rundach ForexBall. W konkursie używałem kombinacji Trendline, Moving Averages, MACD i Fibonacci. Postanowiłem trzymać się mojego stylu handlowego i nie dostosować go ze względu na presję innych przedsiębiorców, którzy obecnie mają większe zyski. Zdałem sobie sprawę, że ważne jest, aby zachować kapitał niż zarobić na tym zysku i Irsquom. Dla pozostałych uczestników utrzymuj straty na minimalnym poziomie i niech twoje zyski będą działać. Powodzenia

No comments:

Post a Comment